עזרה. דחוף. הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמורה לעשות החודש IUI. באיכילוב אך סגורים בשישי ובשבת. קיבלתי הנחיה לבוא מחר בבוקר להמשך מעקב זקיקים - משמע לא להזריק אוביטרל היום. אז אני מבינה שההזרעה תיפול על שישי או שבת. אין לי היכן לעשות בשישי ובשבת בכלל לא אהיה בת"א. הנתונים מהיום: הנתונים מהיום: זקיקים שמאל: 16,17,18 ימין: 10,13,17 E2-1045 Lh - 7.10 2>P האם בהתחשב בנתונים אלו לא ניתן להזריק אוביטרל כבר הלילה (שלישי) וללכת להזרעה בחמישי בבוקר? אם כן - מה שעת האוביטרל המתאימה בהתחשב בכך שהזרעות בחמישי הן סביב 11:00. תודה!! אשמח אם תוכלו לענות מהר... חג שמח! :-)
ניתן להזריק אוביטרל כבר הלילה (שלישי) וללכת להזרעה בחמישי בבוקר.