הקפאת ביציות בחו"ל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לשאול במידה ואני מחליטה להקפיא ביציות בIVI ספרד, האם ניתן לעבור את התהליך כולו או חציו, של מתן ההורמונים והשאיבה בארץ ואח"כ לשלוח לספרד, או שצריך לנסוע לשם כדי לעבור את כל התהליך?
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר לעשות את שלב ההכנה בארץ, אבל תזכרי שעל מנת לממש את הביציות תצטרכי שוב לנסוע לשם. שימי לב שכעת נותנים באסותא טיפול שני חינם + 10 שנות שמירה חינם, במידה ולא הצלחת להקפיא לפחות 20 ביציות במחזור ההקפאה הראשון.
(מספר מקשר)
כמה ביציות נשמרות בקשית? והאם שמירה לעשר שנים זה עבור שמירה משתי השאיבות? תודה!