האם ייתכן ביוץ עם סינרל?.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן אני בטיפול IVF שאיבת ביציות נקבעה למחר (יום א' 29.3) ביום חמישי בבוקר הייתי פעם אחרונה בבדיקת דם ואולטרסאונד. בפרוטוקול ארוך. לוקחת סינרל פעמיים ביום ומנוגון. E2 היה 8992 ופרוסטרון 2.8 - האם ייתכן מצב שבייצתי עצמונית למרות הסינרל? בחמישי מהצהריים עד הערב חשתי קצת אי נוחות ולחץ בשחלות. כאב\לחץ שחלף ביום שישי לגמרי. אבל בערב (בשישי) הייתה לי מעין הפרשה צמיגית שאני מכירה שיש לאחר ביוץ. ממש מפחדת שבייצתי. האם זה אפשרי לבייץ עם סינרל? והאם זה אפשרי לבייץ כאשר הפרוגסטרון שנמדד היה 2.8? (LH לא נבדק)
לקריאה נוספת והעמקה
תודה רבה על התשובה