פרופ' זיידמן איש ואישיות - לעולם לא נשכח אותך!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' יקר שלנו. בכל יום כשאנחנו רואים את הפלא שיש לנו בזכותך אנחנו מתמלאים אושר ונחת. בשבת הקרובה יימלאו שנה לבננו שעזרת לנו להביאו לעולם וליוות אותנו עד למועד הלידה. טופלנו על ידך במסירות וטוב לב אינסופי עזרת לנו להיכנס להריון בטיפולי ה IVF ובבדיקות ההריון. מודים לך על המומחיות שלך המקצועיות והבטחון שהשרת עלינו לכל אורך הדרך. לא שוכחים גם את צוות המשרד הנהדר שלך. את: הדר, רוני, אסתר ולוטם. שולחים לך אהבה וכוחות, נחת ובריאות שלמה.