כדורים או גרידה בבקשה עזרה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך7.2קיבלתי מחזור ביום הלאחר בדיקת בטא2665. אתמול בטא2820נאמר לי כי יש שק אך טרם רואים עובר המלצה כנראה לחכות עד מחר ואז יחליטו האם להפסיק את ההריון המלעצו לי על הפסקה בכדורים אך נאמר לי גם שעדיף במצב זה גאידה כיכדורים לא מנקים הכל. אודה להמלתך האם הפסקת הריון אם כן האם בכדורים או גרידה. תודה
בד"כ הרחם מתקנה מצוין באופן טבעי לאחר טיפול עם כדורים. בכל שאיבה/גרידה יש סיכון שהרופאים יהיו נמרצים מידי ויפצעו את הרירית או זהירים מידי ויותירו שאריות של חומר הריוני ברחם. מחקרים מורים ששכיחות של ההידבקויות בחלל הרחם גדולה יותר לאחר התערבות כמו שאיבה/גרידה, אך לא כל הטיפולים עם כדורים מצליחים ללא צורך בהתערבות נוספת. סה"כ שתי האפשרויות טובות.