שתי שאלות בנושא עוברים קפואים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, יש לי שתי שאלות: 1. הקפיאו לי עוברים בני חמישה תאים ביום השלישי. יש סיכוי שהם יתפתחו? אני יודעת שביום השלישי הם אמורים להיות בני 6-8 תאים. 2. לבעלי יש בעית זרע. יש לנו מספר עוברים קפואים (6) ארבעה מהם באיכות של ab ו b הוקפאו ביום שלוש. השאלה שלי האם זה שיש עוברים טובים זה אומר שבעיית הזרע לא השפיעה על איכות העוברים. כלומר אם הם בדירוג טוב זה אומר שהצלחנו להתגבר על בעית הזרע או שיש סיכוי שהעוברים האלה דפוקים למרות הדירוג שלהם... תודה רבה
1. אחרי ההפשרה הם יוכלו עוד להתחלק. 2. אם העוברים איכותיים אז כנראה שהזרע סייע ליצירת עובר תקין.
(מספר מקשר)