הזרעות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום, אני עוברת טיפולי הזרעה. יש לי שתי שאלות: 1. כארבעה חמישה ימים אחרי הזרעה מופיעות אצלי הפרשות צמיגות צהבהבות (לא דומות להפרשות שמופיעות כשיש פטרייה). הן הופכות ליותר ויותר צמיגות ואז אחרי מספר ימים אין יותר הפרשות. האם זה תקין? האם מדובר בהפרשה שמופיעה לפני ביוץ שמשתנה אחרי הביוץ? 2. האם אפשרי לקבל זריקות PROGESTERONE RETARD כתמיכה ברירית רחם לאחר הזרעה במקום טיפול בפרוגסטרון וגינלי? בתודה מראש, יפית
לקריאה נוספת והעמקה
1. זוהי הפרשה מצוואר הרחם שהופכת צמיגה לאחר הביוץ בהשפעת הפרוגסטרון. 2. אפשר.
(מספר מקשר)