פיטרייה בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנני נמצאת בשבוע 28 להריון וכבר חודשיים סובלת מגירודים במפשעות ובכל האזור של הנרתיק אך לא בפנים. מטופלת כחודשיים באגיסטן ובביפנזול..שדיי עוזרים אך עדיין הגירוד לא נעלם לגמרי. הייתי אצל רופאת עור שאמרה שיש לי פטריה והביאה לי את הביפנזול ..הרופא נשים שלי טוען שלכל אישה בהריון יש פטריות..אבל הדבר שמטריד אותי הוא שהוא לא בדק את האזור/ הפנה אותי לעשות משטח כדי לזהות את סוג הפטרייה ואני דואגת שזה יעבור לעובר בלידה. מה אפשר לעשות? מצידי להמשיך עם המשחות עד הסוף..האם זה הפיתרון? לתשובתך אודה, שני