פרנטאל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עוד לא בהריון אבל הרופא נתן מירשם לפרנטאל ויטמינים ותוסף לנשים בהריון ומניקות בתוספת של בתא קורוטן. כך כתוב על האריזה קופסט מלבנית כזו. מהקופה זה לא של אלטמן או דרך חיים. התחלתי היום ככה בשביל הויטמינים החיוניים לפניי כניסה להריון לאיזון עפ בדיקות דם שערכתי בהמלצת הרופא. השאלה שלי היא הכדור הזה ענק לא מצליחה לבלוע אפשר לרסק את הכדור ואז לשתות עם מים או מיץ תפוזים. או שאני אעשה נזק לגוף בכך שהכדור בקיבה כבר מפורק. האם מותר לרסק אם זה ויטמין . אני מיואשת 4 נסיונות ולא הצלחתי לבלוע. גם כשחתכתי לשניים. תודה על המענה אז אפשר לרסק לגמריי?כי בבית המרקחת נאמר לי ספציפית לכדור זה אסור לרסק.מה עושה? אז אפשר לרסק לגמריי?כי בבית המרקחת נאמר לי ספציפית לכדור זה אסור לרסק.מה עושה?