מתח ובכי וחשש מאי הצלחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני כבר פעם שלישית שעושה הפריה חןץ גופנית... הפעם הכי קשה לי... עוד שלושה ימים אני אמורה לעשות את בדיקת הדם... החזירו לי 3 עוברים בני 4 תאים...אבל כל היום אני בהיסטריה למרות שחזרתי כבר לשגרה מבשלת, מנקה והכל אני עושה בבית... אבל יש רגעים שאני ממש נשברת במיוחד ביומים הללו כל הזמן חושבת על תשובה שלילית ובוכה בכאב רב... וגם כן היום רבתי עם בעלי על דברים ממש קטנים למרות שביום יום אני לא כלכך רגישה לריב אבל היום אפילו בכיתי... לא יודעת אם זה משפיע על התהליך כולו או שזה רגישות יתר בעניין הזה. אני מבקשת תמיכה בעניין האם בכי ולחץ כזה ישפיע באופן שלילי על העוברים?
ברוב היחידיות להפריה חוץ גופית יש קבוצות תמיכה וגם יוכלו להפנות אותך לגורמים מקצועיים שיוכלו לסייע לך. אך לא נראה שלבכי ולחץ יש השפעה שלילית על העוברים.