דימום אחרי שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אתמול בבוקר עברתי שאיבה של 7 ביציות. מאז יש דימום כל הזמן. בלילה והבוקר היה נראה לי שהוא כבר נחלש מאד ונראה בעיקר בניגוב אבל הדם נראה כל הזמן כדם טרי (כאילו איזה כלי דם מדמם כל הזמן). פתאום בשעה האחרונה הוא התגבר שוב (לא דימום חזק אבל דימום ממשי כמו במחזור) וגם פעמיים ראיתי גושים קטנים (כמין כרישים קטנטנים) על הפד. האם זה תקין? אני לחוצה! תודה מראש! נ.ב עלי לציין כי אני עדיין מרגיש חולשה מאתמול.
דימום וחולשה קלים הם לא יוצאי דופן אחרי שאיבה. דמם כבד מחייב אותך ליידע את הרופא המטפל.
(מספר מקשר)
הדימום נחלש בנתיים וכמעט נעלם. שוב תודה!