גלולות ופוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40. עברתי כבר שלוש הזרעות רגילות, ספונטניות בביוץ רגיל ללא הורמונים או טיפול כלשהו, (גם לא טיפולי איי-וי-אפ). אני עומדת להתחיל בטיפולי איי-וי-אפ. האם לקיחת גלולות למשך 10-12 יום יכול ליצור גירוי שחלתי והאם זה יכול לעזור לייצור ביציות וקליטת הריון בטיפולים? (יש לציין כי אני לא לוקחת גלולות כבר שנתיים והייתי לוקחת דיי הרבה שנים עד שהפסקתי). תודה
לקיחת גלולות למשך 10-12 יום לא יכולה ליצור גירוי שחלתי. לעתים זה יכול לעזור לתגובה לטיפול.
אז כמה זמן אתה ממליץ לקחת את הגלולות כדי שיווצר גירוי שחלתי? ומה הכוונה שזה יכול לעזור להמשך הטיפול? לא הבנתי...