עלייה בדופק עובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בשבוע 30 עשיתי היום מוניטור עקב לחצים בבטן תחתונה במהלך המוניטור שכבתי על הגב ואז האחות סובבה אותי לצד ימין לאחר מכן דופק העובר עלה מעל ל200 במשך כמה דקות האחות מאוד נלחצה וקראה לרופאה מתמחה שהייתה במרפאה... הרופאה אמרה שזו יכולה להיות בעיה במכשיר והשאירו אותי עוד 20 דק נוספות בערך בהן לא הייתה עוד עלייה כזו בדופק. האם יש ממה לדאוג?? האם יש צורך ללכת לרופא נוסף שיבדוק? האם יכולה להיות בעיה בלב של העובר? כל הבדיקות עד כה היו תקינות.... ממש מודאגת אודה לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה