מחזור שהקדים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי בתאריך 16.1 אחריי גונל ואוביטרל עשינו הזרעה ב30.2 היום 11 יום אחריי פתאום התחיל דימום אדום בהיר בהיר. לאחר שבוע וחצי של כאבים בפטמות וחזה נפוח וכאבים בבטן וגב תחתון. יש לציין כי המחזורים שלי סדירים מאוד מאוד 28 יום מדוייק. מה הסיבה שיש וסת 25 יום אחריי. שלושה ימים לפניי הזמן. ביום חמישי הייתי אמורה לעשות בדיקת דם לגילוי הריון אם יש. האם ללכת כבר מחר? האם יש סיכוי שזה השרשה או דימום אחר. כי אין את הקרישים כמו בכל מחזור (סליחה על התאור) מחזור לא אמור להגיע 14 יום אחריי הזרעה? יכול להיות שהקדים בגלל ההורמונים? או שלא סביר?
לקריאה נוספת והעמקה