43
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי מטופלת שלך . יש לי ילדה. בת 43 עוד מעט. טיפול שלישי IVF ללא הצלחה. הבנתי שכ-10 אחוז הצלחה לטיפול בגילי+ כל הפרמרטים של חוסר יכולת להחזיק את ההריון עד הסוף וכו'. מייצרת 4 ביציות כל פעם. מפרים שלושה עוברים ומוחזרים שלושתם אך ללא הצלחה. שאלותיי הם: 1. האם בגיל זה היית ממליץ לעבור לשאיבת ביציות? או עדיין לנסות כל עוד אני מצליחה לייצר ביציות .
התכוונתי לתרומת ביצית ולא לשאיבת ביציות
שאלותיי נבעו לאחר קריאת מאמר של פרופ' משיח שטען באופן חד משמעי שיש להפנות את מירב האנרגיות בגיל הזה לתרומת ביצית או להקפאה מגיל 30-41. כי הסיכויים בגילי קלושים מה דעתך ???