אנדומטרין - שאלה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת תמיכת אנדומטרין פעמיים ביום (פרוגסטרון 100 מ"ג כל אחד). אינני בטוחה שאני מחדירה אותו כראוי לנרתיק. כאשר הבטתי במראה שם, ראיתי שהכדור נכנס אבל כשאני מפרידה את שפתי הנרתיק אני רואה אותו בקצה. האם זה בסדר? האם זה נחשב שהוא נכנס? או שעלי להחדיר את המוליך עמוק יותר בצורה שאחרי שאכניס את הכדור ואפריד את שפתי הנרתיק כבר לא אראה יותר את הכדור. בנוסף, כשלקחתי בבוקר ראיתי אחה"צ שיש לי הפרשה לבנה מסיבית על התחתון הכוללת בתוכה נקודות לבנות קטנטנות האם זה גם מעיד שלא הכנסתי כראוי את הכדור לנרתיק?
את צריכה להחדיר את המוליך לעומק הנרתיק, כי זה לא תקין אם האנדומטרין מבצבץ החוצה. הפרשת לבנה נוזלית שכיחה בשימוש באנדומטרין.