לקיחת "רזין" לפני כניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נוטלת "רזין" לטיפול בהשמנת יתר, בעוד כ3 חודשים ארצה להתחיל לנסות להיכנס להיריון האם יש סכנה לעובר? אני די לחוצה.. תודה רבה
השימוש ברזין אינו מומלץ בזמן היריון. מומלץ להתיעץ עם המרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי של משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ת.ד.1176 ירושלים, מיקוד: 9101002 יעוץ טלפוני- ניתן בימים ראשון - חמישי, בשעות 9:00-15:00. פגישת יעוץ - ניתן לתאם בשעות קבלת קהל, בימים ראשון - חמישי, בשעות 9:00-15:00. כתובת: המרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי של משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ירושלים. טלפון המרכז: 02-5082825 פקס: 02-6474822.
(מספר מקשר)