שבוע לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלו התוצאות...השאלה אם יש טעם לקחת אסטרוגן...האם זה לא מראה שבעצם אין הריון? ערכים אלה מתאימים בעצם לשלב שלפני הווסת לא? 145.0 pmol E2 Progesterone Urgent 59.05 nmol/L LH Urgent 5.2 IU/l
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר על ערכיי E2 שירדו.. ונתבקשתי לקחת אסטרופם..ואני חוששת לקחת בשל סיפור של סרטן שד של אימי. הבדיקה נערכה כי בפעם האחרונה נצפתה ביתא נמוכה 4..מה שמעיד אולי שהיה הריון שמשהו לא החזיק אותו. לכן חשבנו שאולי הפרוגוסטרון נמוך. מה שנראה לי שזו תמונת מצב לפני ווסת - פרוגסטרון בשיאו ואסטרודיאל שיורד וגם LH האם אני חושבת נכון? שבת שלום