הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני ביום ה14 למחזור. אני נטלתי גונל 50 יח' למשך 9 ימים. בהוראת הרופאה הפסקתי את הגונל אתמול (לא לקחתי אתמול גונל) נצפו לי נכון להיום 3 זקיקים- 18 מ"מ,15 מ"מ, 15 מ"מ. הבדיקות דם של אתמול - E2-2339 פרוגסטרון - 3.0 הבדיקות דם של היום - E2-1754 פרוגסטרון - 6.9 מה זה אומר שהE2 ירד מאתמול להיום ?? שהזקיקים הפסיקו לגדול ?
הוחלט להזריק היום ב10 בערב אוביטרל ולהגיע ביום שישי להזרעה. שאלתי היא- האם הזקיקים של ה15 מ"מ יספיקו לגדול לגודל סביר עד ליום שישי? תודה.