שאלה לגבי חוסר פעילות רחמית במהלך טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני רווקה בת 36, בריאה בדר"כ והחלטתי לשאוב ביציות כדי לשפר את סיכויי להרות בעתיד. התחלתי בטיפולי פוריות עם שתי זריקות לבטן כל יום. אחרי כשבועיים של טיפולים צמחו רק זקיקים בודדים ובבדיקה האחרונה נאמר לי שאין פעילות רחמית בכלל, אין פעילות בשחלות! מה זה אומר בדיוק? יש תקווה? מה ניתן לעשות והאם תוכלו להמליץ לי על רופא מומחה בנושא שיוכל לעזור לי. בתודה, שגית
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שהחודש לא הגבת טוב לזריקות. יתכן וצריך להחליף לך את מינון או סוג התרופות ואולי החודש הוא חודש בו גייסת פחות זקיקים. כדאי להתייעץ עם הרופא ולשנות את ההכנה לטיפול.
(מספר מקשר)