גדילת זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בת 38 רווקה יש רזרבה שחלתית מעוניינת בהקפאת ביציות היו ארבעה פרוטוקולים כאשר רק אחד הגיע לשאיבה עם 2 זקיקים מעקב טבעי ללא הורמונים יש בכל מחזור יש בשחלות סביבות 10 ביציות. נוסה פרוטוקול ארוך וקצר, בפרוטוקול ניתן לי מינון גבוהה לדוגמא: 4 פרגובריס+ גונל F450 ואין תגובה- יש עשרה זקיקים שמתוכם אחד או שניים גדלים מלא והשאר נשארים מתחת לגודל 8 מ"מ. AMH - 0.40, לוקחת DHEA כשנה הורמונים ביום 3 לווסת תקינים, FSH חזר להיות תקין בעזרת DHEA מדוע השחלות לא מגיבות להורמונים? האם יש פתרון? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה