דימום לאחר איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 34, אמא לילדה בת 4. עקב ניסיונות כושלים להיכנס להריון שני, אני מטופלת באיקקלומין (2 כדורים ביום ל 5 ימים). אתמול סיימתי לקחת את כדורי האיקקלומין לחודש זה, והתחיל להופיע דימום קל - אתמול בערב ונמשך גם הבוקר. אני מאוד מודאגת, זה לא קרה בחודש הקודם בו לקחתי את אותו מינון (ובו היו 2 זקיקים שגדלו, כנראה אחד בייץ). 1. האם הדימום צריך להדאיג אותי? 2. ממה הוא נובע? 3. מה עליי לעשות במקרה זה? המון תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
הדימום בד"כ מורה שהשחלות טרם הגיבו לאיקקלומין. כדאי לעשות בדיקות מעקב בהתאם.
(מספר מקשר)