תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 33, לאחר החזרת 2 מוקפאים על בסיס הורמונלי קיבלתי 3 אסטרופם ליום ו4 טבליות אוטרוגסטן של 200 ( בוקר צהריים ו2 בערב). 1. האם זו תמיכה מספקת של פרוגסטרון לאור העובדה שלא היה ביוץ ואין גופיף צהוב. 2. האוטרוגסטן מגיע ללא מוליך ולכן אני מחדירה הכי עמוק שאני יכולה עם האצבע. האם זה בסדר או שעדיף לנסות להשיג מוליך. חלק נוזל החוצה ואני לחוצה שזה לא נכנס טוב. 3. האם מקובל לבצע בדיקת דם לפרוגסטרון לראות אם התמיכה מספקת עוד לפני בדיקת ההריון? תודה!!!
1. כן. 2. אפשר גם בלי מוליך. 3. לא כאשר משתמשים בתמיכה דרך הנרתיק מאחר שבמקרה זה הרמות ברחם גבוהות פי 10 מאשר בדם.