גונאל F
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה , התחלתי טיפול בגונאל F ואח"כ אוביטרל ואז הזרעה. את ההזרקות התחלתי לפניי 4 ימים עד יום שלישי , הבוקר בעלי הזריק לי סיבבנו את המזרק עד לערך 75 והזרקנו רגיל , לאחר ספירה של כ-7 שניות הוצאנו את המזרק אך משום מה הערך לא התאפס כמו כל פעם. מה זה אומר ? שלא יצא חומר? האם זה קריטי להמשך הטיפול? ומה אני עושה מחר כשאצטרךלהזריק? להמשיך לסובב עד ל-0? האם ניתן? תודה על המענה אני מאוד לחוצה. חששתי אם להזרקי בנק אחרת בבטן ואח"כ החלטתי שלא.
לא 75 אלא 62