פרוגסטרון מעל 20 לפני שאיבת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, אני לפני שאיבה ראשונה, יתכן שהפרוטוקול לא היתה אופטימלי כי הפרוגסטרון עלה מעל 20 וה-LH עלה ואח"כ ירד. ביוץ טרם התרחש. האם אין פגיעה בסיכויי ההצלחה של הסבב עם פרוגסטרון כ"כ גבוה? מתי במצב כזה מבטלים את הסבב? האם מוטב לבטל ולהתחיל מחדש? תודה!
השאיבה התבצעה הבוקר (בטרם קראתי תשובתך). הרופא אמר שאין סיבה לבטל את הסבב ושזה יהיה חבל, שכן הפרוגסטרון נמדד 9 שעות אחרי אוביטרל ולכן התוצאה נראתה סבירה. 3 ימים לפני אוביטרל הפרוגסטרון היה 4. האם בנסיבות אלה לא היית שוקל לבטל את הסבב? בכל מקרה לבסוף נשאבו 9 ביציות ומחר אדע מה עלה בגורל ההפריות