הקפאת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באת מתשובתך כתבת לגבי הקפאת ביציות ש יש קרינה הקוסמית שחודרת בעד מכלי המתכת אם ככה זה אותה קרינה שחודרת על גופנו וגם גורמת לנזק כלשהו לביציות ? האם עצם היותה קפואה היא לא אמורה להיות מושפעת מהקרינה לא? האם יש דרך לתחזק ביציות בריאות ובכמות טובה כל עוד הם בגפונו ולא בצורה פולשנית או חיצונית האם זה נכון שאם לוקחים גלולות ברצף לא מאבדים ביציות ?
לקריאה נוספת והעמקה
בהחלט גורמת אך באופן מאד מצומצם, בעיקר בגובה רב ולכן לא מרשים לדיילות להמשיך ולטוס בהיריון. היא מושפעת מעט מאד, אך לאורך מאות שנים זה נהיה משמעותי. לא. לא נכון.
(מספר מקשר)