עבודה מאומצת לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני ארבעה ימים החזירו לי עובר אחד. נאמר לי שאני יכולה להתנהל כרגיל. בשלושה ימים הראשונים לאחר ההחזרה נחתי, אבל היום, בעקבות שיפוץ בביתי, קרה שבלי לשים לב, עבדתי מאד קשה (הרמת משא, עבודה אינטנסיבית ללא מנוחה וכו). רק בשעות הערב פתאום הרגשתי את הגוף שלי קורס והלכתי לישון. במשך החצי שעה הראשונה של השכיבה שלי במיטה הרגשתי לא טוב והיו לי צמרמורות. עכשיו, לאחר כמה שעות שינה, יש לי קצת דקירות בבטן תחתונה. האם זה אומר שפישלתי והרסתי את סיכוי ההצלחה של ההשרשה? )-:
לקריאה נוספת והעמקה