רוצה להיכנס להריון כבר...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31. מנסים 7-8 חודשים להיכנס להריון... לא נטלתי גלולות מעולם... כל חודש המרדף מתחיל- סופרת 7 נקיים, טובלת במקווה וישר לפעולה... כל חודש מחכה ומתאכזבת ומאכזת את כל סובביי.... ניגשתי לרופא נשים לביצוע בדיקות הורמונליות ולהן התוצאות: אשמח לקבל חוות דעת... אני חוששת שמא הביוץ נופל על ה-7 נקיים...יש לציין שאני ממש בלחץ ואולי זה גורם להכל.. אך אני רוצה לשלול בעיות רפואיות חלילה.. תוצאות בדיקות הורמונליות שביצעתי ביום ה-18 למחזור: אסטרדיול- 757. פרוגסטרון- 40.52. פרולקטין- 412.20. תוצאות בדיקות שביצעתי ביום 20 למחזור: אסטרדיול- 590. פרוגסטרון- 37.32. פרולקטין- 483.09. תוצאות בדיקות ביום ה-3 למחזור: FSH- 7.73. אסטרדיול- 237. LH- 4.14 . פרולקטין- 254.28. TSH-0.93. תודה רבה מראש :(
תודה רבה על המענה, מה אוכל לעשות אם כך?