בדיקת היריון מתעתעת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 43 ומנסה להרות מזה שנה. בחודשים האחרונים היו לי שתי הפלות, ושתיהן התחילו באותו אופן: איחור במחזור, בדיקת היריון ביתית שלילית, ובטא שמעידה על היריון. היריון אחד נגמר בשבוע החמישי והשני, בשבוע שביעי. ועכשיו שוב יש לי איחור של ארבעה ימים ובדיקת היריון שיצאה שלילית. בגלל ההפלה הקודמת, עשיתי א"ס ביום העשירי למחזור הקודם ונצפו שני זקיקים בגודל מתאים. אני תוהה אם שוב מדובר בהיריון, ואם יש קשר בין הבדיקה הביתית (שיצאה שלילית) להפלות שהגיעו בהמשך. ואם לא, האם יכול להיות הסבר אחר לתופעה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה