החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנני לקראת החזרת מוקפאים. ביום השלישי לוסת (אתמול) התחלתי ליטול 3 פעמים ביום כדור אסטרופם (סה"כ 6 מ"ג). בהתאם להוראת הרופא המטפל בבית חולים עליי ליטול זאת למשך 14 ימים ובתאריך 25/01 לבצע בדיקות דם+US, והחל מיום 26/01 בנוסף לכדורי אסטרופם להתחיל 3 פעמים ביום אנדומטרין וביום 29/01 לבצע החזרה. הנני פונה בשאלה האם הטיפול הארוך הזה נחוץ? לשם מה נדרשת נטילה ממושכת של של אסטרופם? מה קורה עם הביוץ בחודש הזה? (אינני יכולה לדבר ישירות עם הרופא אלא רק באמצעות האחיות במחלקה שמוסרות לי את ההוראות). אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה