אנדומטרין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר החזרת שני עוברים, קיבלתי הנחיה להכניס אנדומטרין 100 מג שלוש פעמים ביום. פעמיים ביום אני מכניסה בשירותים בישיבה מאחר ואני בעבודה ואין לי אופציה אחרת. למרות המוליכים, אני מצליחה להגיע הרבה פחות עמוק מאשר בשכיבה ( מרגישה שגם ההפרשה הלבנה יוצאת הרבה יותר מהר). האם נתון זה משמעותי להמשך הטיפול ועשוי להשפיע לרעה? כמו כן, אחד הרופאים אמר לי שלקיחת טבליות נוספות מעבר למה שנרשם לי אינה יכולה להזיק אלא רק להועיל. האומנם? אודה לתשובות..
טבליות האנדומטרין אכן מתמוססות בנרתיק ולכן מתקבלת הפרשה נוזלית לבנה. אין רמה גבוהה מידי של פרוגסטרון ולכן פתיליה נוספת לא מזיקה, אם כי ספק אם היא נחוצה.