היסטרסקופיה אבחנתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות צריכה עזרה ויעוץ למי שעברה! עשיתי צילום רחם שבניגוד לכל ההפחדות עבר בשלום ויחסית בלי כאבים מיוחדים, נסבל ביותר, מצאו לי איזה פגם מילוי ברחם והרופא שלי הפנה אותי להיסטרוסקופיה אבחנתית. קבעתי ליום חמישי הזה אצל דר טונגנדרייך באופן פרטי. לפי מה שהבנתי מהרופא שלי שזאת בדיקה יותר פשוטה ופחות כואבת. אלא מה, המזכירה שלו בטלפון נורא הפחידה אותי!!! אמרה לבוא בצום של 6 שעות ולהביא ספירת דם שבמקרה ואני לא אהיה מסוגלת לסבול את הכאב ירדימו אותי!!! האם זה כל כך כואב באמת? או שהם מנסים לכל מקרה שלא יהיה להיות מכוסים? תודה!!!!
בד"כ היסטרוסקופיה לא כרוכה באי נעימות רבה, בטח בהשוואה לצילום רחם.