קיום יסחים והמטומה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

06/01/2015 | 22:41 | מאת: אנונימוס

שלום! אני אחרי ivf, שבוע 9+1, בשבוע 6 היה דימום אבל הכל המשיך להיות תקין. מה שכן עדיין קיימת המטומה מאחורי השק. מאז אותו אירוע לא היה לי דימומים אלא רק הפרשות חומות מדי פעם. האם מותר לקיים יחסים בשלב זה? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

צריך לראות את האולטראסאונד על מנת לענות לך, כך שעדיף להפנות את השאלה לרופא המטפל.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית