ציסטות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בטיפולי פוריות ואחרי סבב שני איקקלומין נוצרו לי 6 ציסטות שכרגע( אחרי ווסת) כבר הגיעו לגודל של בין 31-38 ממ. השאלות שלי הן האם הכמות שלהן יכולות להוות בעיה בריאותית? אחרי ווסת אחת הן רק גדלו. מה הסיכוי שיעלמו בווסת הבאה? לקחתי איקקלומין פעממים ביום 5 ימים. האם בדרכ מתחילים בכדור אחד ליום? אם אני אנסה להיכנס להריון באופן טבעי החודש, האם זה פוגע בסיכויים להיכנס? תודה מראש
הכמות שלהן יכולה להוות בעיה בריאותית, אבל זה נדיר. הסיכוי שיעלמו בווסת הבאה או לאחריה גבוהים. לעתים מתחילים בכדור אחד ליום, אבל זה מאד אישי. אם תנסי להיכנס להריון באופן טבעי החודש, זה לא פוגע בסיכויים להיכנס.?