שאלה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רוצה לעשות פרופיל הורמונלי החודש. היום, בניגוב, יש דם על הנייר טואלט. (לא הפרשות חומות אלא ממש דם) האם זה נחשב היום הראשון של המחזור? או שצריך לחכות עד שיש דם על התחבושת ההגיינית בכמות גדולה יותר? (כרגע, כאמור, יש רק בניגוב). תודה!
בד"כ מתייחסים ליום הראשון לווסת כיום הראשון בו יש דמם משמעותי שמחייב יותר מתחתונית דקה.
(מספר מקשר)
כמו כן, במהלך הסופ"ש קיימתי יחסי מין - האם זה "עוצר" את המחזור? היום כבר שבת בערב ועדיין אין דימום מסיבי. אלא עדיין רק בניגוב על הנייר טואלט ולא כל הזמן.. זה לסירוגין. האם זה עדיין לא נחשב מחזור?