בטא 270 ללא הסברים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

01/01/2015 | 21:14 | מאת: הילה הזרעה 4

שלום בת 29 ילד בן 3 גם מהזרעה בטיפולי פוריות כשנה במאי היה הריון עם תוצאת בטא 28 ונפל אחרי שבוע. לפני שבוע בטא 60, הרופא פוריות אמר שזו תוצאה טובה אבל עלי לעשות בדיקה חוזרת בעוד שבוע לראות שהבטא עולה. נכון להיום תוצאת בטא 270 שלושה שבועות אחרי הזרעה וביום ראשון אולטראסאונד. אף אחד לא נותן לי תשובות או אומר מזל טוב את בהריון אם כי לפי התחושות ותשובות הבטא אני יודעת שאני בהריון. שאלתי היא מדוע לא אומרים לי שאני בהריון ? ומה זה אומר לפי ערכי הבטא? האם יכול להיות ומדובר בהריון מרובה עוברים? האם הכול בסדר איתי ?אני מודאגת .========== בתודה מראש אני -)

לקריאה נוספת והעמקה

את בהחלט בהיריון, אבל הערך הנמוך של הבטא מעלה חשש ביחס לתקינות ההיריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית