ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזורים שלי סדירים כמו שעון בד"כ 28 יום בדיוק! חוץ מבחודש האחרון שהתארך ל-31 מסיבה כלשהי. קיבלתי ב-19/12 ואני יודעת ( ע"פ 28 יום מחזור) שהביוץ צפוי השבוע סביב תאריך 02/01/15 מחר בע"ה. יש לי כבר את תחושת הדקירה המפורסמת בצד הבטן התחתונה, אולם לא זיהיתי ביוץ עדיין לפי ההפרשות הפוריות שיש לי כל חודש. האם נכון להסתמך על התאריך של מחר ולקיים אפילו עד יום שני. או שהביוץ צפוי הרבה אחריי? השבוע כיסינו את כל הימים למעט אתמול. (אין לי בעיה כלשהי ולבעלי אין בעיית זרע מכאן אין מניעה או המלצה לקיים יום כן יום לא) מה דעתכם? (השאלה מופנת למומחים בבקשה) תודה וסופ"ש נעים