אחרי הריון כימי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש יותר/פחות סכוי להכנס להריון אחרי הריון כימי? האם כדאי לערוך בירור מה גרם להריון לא להשתרש? (אחרי 5 ילדים , באמצע היתה לי הפלה בשבוע 16 - עובר ללא דופק, ערכתי אז בדיקות קרישיות שיצאו די גבוליות ונאמר לי שכנראה זו לא הייתה הסיבה להפלה, כעת מנסה כבר חצי שנה להכנס להריון ספוונטני. בדיקת דם סמוך לאיחור הראתה ערך 8, מיד לאחר מכן קבלתי מחזור והיום הבדיקה 0.8)
כדי לאבחן היריון כימי יש צורך בשתי בדיקות בטא עולות. כך שהאבחנה בספק אצלך. בד"כ היריון כימי, לא בטיפולי הפריה, לא מחייב ברור נוסף.
(מספר מקשר)