שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה המחזור שלי סדיר 28 יום בול! החודש האחרון הייתי מאוד חולה (שפעת) בשבוע שעבר הייתי אמורה לקבל חיכתי חיכתי כלום. עשיתי בדיקה אחריי יום איחור פס חזק ואחד חלש חלש .( בשלב זה כבר ממש התלהבתי) אמרתי נחכה ליום ה-30. לא מקבלת , ואפילו אין סימן . עשיתי בדיקה נוספת פס חזק ואחד חלש חלש . ואז קיבלתי אבל מחזור קשה ומר אחריי 31 יום, ב-19 לחודש. עכשיו שיערתי שזה בגלל שהייתי חולה בגלל כל הכדורים הופיע האיחור הזה. אבל מה פשר 2 הפסים!!?? בזמן וסת ביצעתי בדיקה והופיע לו פס אחד בודד ועצוב . הייתי אצל רופא הנשים שלי אתמול ושאלתי אותו מה פשר העיניין. אמר שככל הנראה היה לי הריון כימי, ושהייתי יכולה לגלות בוודאות אם הייתי עורכת בדיקת דם לבטא בזמן איחור. ועוד אמר שאם כן היה לי כזה דבר שזה מעודד. (השאלה את מי..) קראתי כאילו היה מפגש בין זרע וביצית אבל לא השרשה.. בקיצור מבולבלת