החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שאלה קצת מסובכת: עברתי כריתת שחלות (BRCA1). עכשיו עוברת טיפול לעיבוי רירית הרחם על מנת להחזיר עובר קפוא 1. האם מינון 4 מ"ג אסטרודיל הוא גבוה מדי (מבחינת סרטן)? מבחינת סרטן- מה פחות "מעודד" גידול סרטן גלולות לבליעה או מדבקות ? הגיונית שמדבקות מכיוון שהן משחררות את ההורמונים לאט ועל פני היום כך שהבום ההורמונלי פחות חזק, לא?
מינון 4 מ"ג אסטרודיל הוא מינון מקובל. לא ידוע מה "מעודד" יותר גידול סרטן גלולות לבליעה או מדבקות.
האם כמות מצטברת של 4 מ"ג אסטרודיל היא חריגה בהשוואה לאישה נורמטיבית המבייצת רגיל? שאלה נוספת- הבנתי כי במהלך השליש הראשון של ההריון אצטרך להמשיך עם הורמנוים- האם יכולה להיות לכך השפעה על העובד?
האם כמות מצטברת של 4 מ"ג אסטרודיל היא חריגה בהשוואה לאישה נורמטיבית המבייצת רגיל? שאלה נוספת- הבנתי כי במהלך השליש הראשון של ההריון אצטרך להמשיך עם הורמנוים- האם יכולה להיות לכך השפעה על העובד?