ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא אומר שהביציות שלי מתנהגות כמו אישה מבוגרת. שאלתי אותו לגבי לקיחת תוספים שמשפרים ביציות ושינוי אורך חיים, הוא אמר שמוכרים לנו פנטזיות.... .. מה לעשות? בת41
מה שהרופא אומר, לדעתי, זה שאת בת 41, והביציות שלך כנראה מתנהגות בהתאם. לא מבינה מה המשמעות של דברי הרופא שלך, הרי 41 במובן פוריות זה בהחלט מבוגרת, אז למה "כמו", זה בדיוק זה. דווקא תשובתו לגבי התוספים גורמת לי לחשוב שאולי כדאי לך למצוא רופא שלא פוסל על הסף, כי אז גם את הסיכויים שלך יפסול על הסף. יש מספיק רופאים שיאמינו בך וימצו איתך את כל האפשרויות.