IVF ואבנים בכיס מרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לאחר 3 IVF ו3 הפלות בשבוע מוקדם. אמורה לחזור תוך שבוע לטיפול, והתגלו אבנים בכיס מרה ללא דלקת. כנראה שהיה התקף חד פעמי עם כאב, אבל סובלת שנים גם מכאבי גב ופרקים לכן חוששת שימליצו לנתח למרות שלא הכרחי. (כלומר שיגדירו בטעות סימפטומטי) כמה זמן לאחר ניתוח הוצאת כיס מרה אפשר לחזור לטיפולים? יש לציין ש"בזבוז" הזמן מאוד קריטי עבורי היות ואני בת 42.5. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בהנחה שמדובר בניתוח לפרוסקופי ואלקטיבי, אז ההתאוששות קצרה יחסית. הרופא המנתח יגיד לך אחרי הניתוח, לפי מהלכו, תוך כמה זמן מותר לך לשוב ולהרות.
(מספר מקשר)