ציסטות והמשך טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חודש שני מטופלת באיקקלומין ואסטרופם. אני ביום ה16 למחזור ובאולטרסאונד היום נראו ציסטות בגודל 29, 28 ו 26 ממ . אני לוחקת אסטרופ כבר 6 ימים 3 פעמים ביום והרירית 5. הרופא שלי אמר להפסיק לקחת את הכדורים ולקבוע תור אליו. המידע עבר דרך האחות ויש לי שאלות- האם הציסטות מהוות בעיה להמשך הטיפול והזרעה? האם מומלץ לחכות למחזור הבא? האם כדאי בינתיים לפחות לקיים יחסי מין או שזה מסוכן להיכנס במצב כזה להריון? מה הטיפול המומלץ במקרה של ציסטות? תודה מראש