עצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 38 רווקה, יש לי רזרבה שחלתית המוכה עברתי סבב אחד של הקפאת ביציות- הוקפאו שניים. אני לא מעוניינת להביא ילד כחד הורית. שאלתי בנושא הקפאת עובר עם תורם גוי. 1. מה הסיכויים להצלחה להשגת עובר (בכיוון ששאיבה הבאה יהיו שני ביציות ? וסיכויים בכלל בתרומה 3. כדאי לי ללכת על זה? אשמח לתשובה.
1. טובים. 2. תרומה של זרע או ביצית? 3. אם המטרה להורות משותפת עם בן זוג בעתיד, אז השימוש בתרומת זרע לא כל כך הגיונית.
תרומת זרע. הבעיה שאני רווקה ודתיה. עוד לא מצאתי בן זוג אני בת 38 יש לי רזרבה שחלתית נמוכה מאוד אני פוחדת שעד שאתחתן לא יהיה לי ווסת חשבתי על להקפיא עובר מתרומת זרע ואם אמצא אדם גרוש עם ילדים אולי יסכים לקבל זאת. חשבתי נכון או שלא מאוד אשמך לדעתך