שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 40 עם רזרבה שחלתית ירודה.היסטרוסקופיה תקין. אחרי 2 סבבים של ivf. בראשון נשאבו 5 הופרו 2 ולא נקלטו. בשני נשאבו 10 רק 2 הופרו ולא נקלטתי. ההורמונים והשאיבה הורסים אותי. אני לא מתפקדת מכאבים, עצבנות ללא שליטה שהורסת לי את הזוגיות ואת מקום העבודה (אני לא עצבנית בכלל בחיים). אחרי השאיבות דימומים, בטן נפוחה, הפרעה למערכת העיכול וכאבים למשך חודשים אחר כך. במיון לא מצאו סימנים לגירוי יתר. אני עדיין לא רוצה לוותר. האם כדאי לעשות הפריות ללא הורמונים? האם כדאי לנסות הזרעות ( התחילו איתי ישר בivf)?האם יש עוד דרך?
ניתן לעשות הפריות ללא הורמונים. גם הזרעות הן אפשרות, למרות שבגילך הסיכוי להצלחה בכל מחזור הוא אחוזים בודדים.