אחרי סקירה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אתמול עברתי סקירה בשבוע 16 ( 15 שישה ימים), הסקירה היתה טובה והממצאים תקינים. בבוקר היום, היה לי דם בתחתונית, הלכתי למיון וקיבלתי זריקת פרוגרסטרון 500. נאמר שהעובר והכל נראה תקין. ובכל זאת, זה לא משהו שרוצים לראות בהריון. זה היה ivf ראשון שלי, אחרי טיפולי הזרעות, וקיבלתי עד הסקירה טיפול תמיכתי של טבליות פרוגרסטרון 3×יום 100מ"ג. האם דימום הוא לגיטימי, סביר? מה עלי לעשות? הרופא שלי היום לא זמין ובמיון אמרו לי לנוח וזהו אולי כדאי לי להמשיך תמיכה? תודה מראש ויום נעים.