שאלה נוספת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבית החולים נתנו לי זריקה להבשלת ריאות העוברים ואמרו לי שהיא תקפה לשבועיים. 1. כל מקום אומרים משהו אחר - לכמה זמן באמת היא תקפה? 2. אני עדיין לא מבינה - אם נתנו 2 זריקות בהפרש של 24 להבשלת הראות, למה זה תכף לזמן מסויים? מה זה מבשיל את הראות ואז אחרי תקופה חוזר אחורה והן לא מובשלות? לא הצלחתי להבין איך זה הולך
1. היא תקפה עד הלידה, אך אם יחלוף הרבה זמן יתכן וישקלו בסמוך ללידה לתת זריקה נוספת. 2. אם זה ניתן מאד מוקדם בהיריון וחלף זמן רב עד הלידה, לעתים רוצים לתת זריקה "דחף" להאצה נוספת של תהליך הבשלות.
(מספר מקשר)