מזמן לא הייתי פה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ', החודש רצינו ללכת על הזקיקים הקטנים, אז נתנו למוביל לגדול למימדים אימתניים ע"י זריקת דיכוי. אחרי כמה ימים ראינו שלא הולך אז הפסקנו טיפול. באותו זמן הזקיק הגדול כבר היה 30 ומשהו, וגם המדדים קצת עלו, הפרוגסטרון כבר היה 6 וה-LH 8. כאמור הפסקנו זריקות (גם FSH וגם מדכא). 4 ימים אחרי עשיתי בדיקה. הזקיק גדל ל-36, או שזה לא הוא. לא נצפו גופיפים צהובים וגם לא נוזל בדוגלס, אבל הפרוגסטרון עלה ל-25. היה ביוץ? הציסטה מפרישה אותו? מה סביר שקרה שם? תודה