ועדה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 38, רזרבה שחלתית ירודה. מטופלת ביחידה של אחד מבתי החולים בארץ. הוצע לי להתחיל עם 2 הזרעות ובמידה ולא ילך לעבור ל IVF. ההזרעות נכשלו וכעת נודע לי שלא רוצים להגיש אותי לאישור ועדה בשל התפתחות של 2-3 זקיקים לאחר טיפול במנופור. האם יש בכך הגיון? כלומר, האם יש ברשות בית החולים לא לאפשר ואף למנוע ממני סיכוי להכנס להריון, בעוד שברור שסיכויי עם הזרעה נוספת אפסיים לגמרי? האם הועדה יכולה לא לאשר לי טיפולי IVF? תודה לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לי להבין את ההחלטה, אבל לא עומדים בפני כל הנתונים כמו ערכי FSH וכו'. אולי תפני לקבלת חוות דעת שניה ממומחה ממרכז אחר.
(מספר מקשר)