שיבושים הורמונליים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! הייתי אמורה להתחיל החודש IVF פעם ראשונה. ביום השני למחזור עובי רירית באולטרסאונד 11 מ"מ ותוצאות דם: E2 424PMOL\L LH 92.74 היום ביום הרביעי למחזור E2 484PMOL\L ופרוגסטרון 23.24 האחות שהיתה אמורה לתת לי הוראות לגבי התחלת הזרקות אמרה שהכל משובש וא"א להתחיל החודש שום טיפול וצריך לחכות לחודש הבא ולראות מה יהיה. מה זה יכול להיות? אני מבולבלת ולחוצה. תודה מראש! מירי.
ערכי האסטרדיול אמורים להיות נמוכים יותר בווסת. יתכן והלחץ שיבש את סדירות המחזור.
(מספר מקשר)